top of page

תקנון האתר

כללי

  1. אתר האינטרנט MILAYA.CO.IL (להלן: "האתר/בית העסק") משמש כחנות אונליין לצרכן לרכישת המוצרים באתר ולשירותים המוצעים בו.

  2. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שיעשה על ידי משתמש/ת ו/או מבצע/ת פעולה באתר (להלן: "הלקוח") ועל כל הזמנה אשר תתבצע על ידי הלקוח באמצעות האתר. לפיכך, כל לקוח מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון ולהתחייב לתנאיו.

  3. כל פעולה באתר ובכלל רכישת מוצרים המוצעים למכירה באתר, מהווה הסכמה של הלקוח לקבל את הוראות תקנון זה ולפעול לפיהן.

  4. התקנון מנוסח בלשון זכר ובלשון יחיד מטעמי נוחות בלבד, אך הוא מתייחס גם לנשים ולרבים.

  5. הלקוח מצהיר כי קרא תקנון זה והוא מוסכם עליו, וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בית העסק ו/או מי מטעמו למעט טענות הקשורות בהפרת התחייבות מצד בית העסק ו/או מי מטעמו על פי תקנון זה. מודגש כי עצם ביצוע פעולה באתר מהווה הודעה מוחלטת, סופית ובלתי חוזרת מצד הלקוח כי קראה הוראות תקנון זה, הבינה אותן והסכימה להן.

  6. בית העסק שומר לעצמו את הזכות שלא לאפשר כניסה לאתר ו/או כל פעולה בו למי שיפר את הוראות התקנון ו/או יעשה שימוש בלתי ראוי באתר או בכל תוכן המופיע בו.

  7. בית העסק שומר לעצמו את הזכות לעדכן ולשנות את האתר ושירותיו, כולל היקפם וזמינותם, וזאת ללא צורך בהודעה מוקדמת. לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה נגד האתר ו/או בית העסק בגין שינויים אלו ו/או תקלות אשר עלולות להתרחש תוך כדי ביצועם.

  8. מובהר וזאת למען הסרת כל ספק, כי ייתכן שוני בשימוש באתר באמצעות אתר מותאם למכשירי טאבלט ו/או טלפון ניידים (mobile) לבין שימוש באתר במחשבים נייחים ו/או ניידים.

  

השימוש באתר

  1. השימוש באתר נועד למטרות פרטיות ואישיות בלבד, כאשר מובהר כי מכירת המוצרים באתר הינה למטרות פרטיות ואישיות בלבד ואינה מיועדת למכירה סיטונאית (בין אם במכירה בודדת ובין אם במספר מכירות על פני תקופה) ו/או למכירה חוזרת (קניית כמות מוצרים מהאתר לצורך מכירתם ללקוחות אחרים).

  2. אין להעתיק, להציג בפומבי או להשתמש בתכנים המתפרסמים באתר לכל מטרה, מסחרית או אחרת, שאיננה שימוש אישי ופרטי. בכלל זה אין להעתיק, להציג בפומבי או להשתמש בתכנים מתוך האתר באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים מכל סוג שהוא, בתוכנות, באפליקציות וביישומי מחשב, בטלפוניה ובתקשורת סלולארית, ברדיו, בטלוויזיה, בדפוס או במדיה אחרת כלשהי.

  3. אין להפעיל או לאפשר הפעלת כל יישום מחשב או אמצעי אחר, המאפשר העתקה, באופן מלא או חלקי, של מידע ותכנים מהאתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר. חרף כלליות ההוראות שלהלן, איסור זה אינו חל על פעולתם של מנועי-חיפוש כלליים, המתקשרים במישרין אל האתר.

  4. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא - ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת - המשנים את עיצובם או תפקודם או מחסירים מהם תכונות או מידע כלשהם, כדוגמת (אך לא רק) פרסומות, סרגלי ניווט, צילומים ועוד.

 

הזמנה באתר

 

  1. כל המחירים ו/או המוצרים ו/או ההטבות המופיעים באתר תקפים כל עוד הם מופיעים באתר בלבד, ולא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה בגין סתירה ו/או אי-התאמה בין המחירים ו/או המוצרים ו/או ההטבות המופיעים באותה עת באתר לבין מה שראה זמן מה לפני כן וטרם ביצע כל הזמנה. 

  2. טרם ביצוע הזמנה באתר, על הלקוח לבצע רישום באתר. הלקוח מתחייב למסור מידע מדויק, מלא ומעודכן.

  3. התשלום באתר ייעשה באמצעות כרטיס אשראי או ביט. כרטיסי האשראי המכובדים באתר הינם: אמריקן אקספרס, ישראכרט וויזה. לא ניתן לרכוש באתר באמצעות שיקים, תווי קנייה, כרטיסי מתנה, תלושי שי, כרטיסים נטענים, קופונים וזיכויים, למעט זיכויים ו/או שוברי מתנה שניתנים למימוש באתר בלבד.

  4. בעת ביצוע הזמנה באתר, יבצע בית העסק בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה על ידי חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. ככל שאושרה, תירשם ההזמנה במחשבי בית העסק וישלח ללקוח אישור בדואר האלקטרוני ו/או בהודעת sms על ביצוע הפעולה. מובהר ומודגש כי רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים, לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה על ידי בית העסק. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, ולא נשלח אישור כאמור, לא יהיה כל תוקף לפעולת ההזמנה על-ידי הלקוח.

  5. רישומי מחשב עיבוד הנתונים של בית העסק בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

  6. היה ולא אושרה ההזמנה על-ידי חברת האשראי, תשלח ללקוחה הודעה מתאימה וההזמנה תיחשב כבטלה ובית העסק לא יישא בכל אחריות לביטול ההזמנה ולא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה כנגד בית העסק בגין ביטול ההזמנה כאמור.

אספקת מוצרים פיזיים

  1. דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין המוצר.

  2. משלוח המוצר בפועל יבוצע לאחר קבלת התשלום. מובהר כי זמני האספקה הינם זמנים משוערים, יתכנו שינויים בזמני האספקה. מילאיה אינה מתחייבת בשום צורה לזמני אספקה וכל עיכוב שחל שאינו בשליטתה אינו מחייב אותה.

  3. משלוח באמצעות שליח עד הבית.  (בין 7-10 ימי עבודה)

  4. מוצהר על ידי המזמין כי ידוע לו ששירות המשלוחים בעבור מוצרים הנמכרים באתר מילאיה הינו שירות חיצוני, על כן במידה והמוצר לא סופק על פי זמני האספקה המפורטים באתר, על הלקוח לידע את העסק, באמצעות פרטי ההתקשרות בסעיף "שירות לקוחות" להלן באופן מידי על מנת שתוכל לערוך בירור בעניין. במקרה כזה, אין מילאיה חייבת בכל חיוב בגין איחור באספקה.

 

החזרה של מוצרים פיזיים שנרכשו באתר–

  1. ניתן להחזיר פריטים עד 14 ימי עסקים מיום הרכישה או מיום קבלת המשלוח - המאוחר מבניהם.

  2. יש לעדכן את החברה (להלן: "מילאיה") בכתב לכתובת hellomilaya@gmail.com על הדרישה להחזרת החלפת הפריט, על ההודעה להכיל את שם הלקוח ומספר תעודת הזהות ובצירוף חשבונית.

  3. מובהר כי הפריט יוחזר לחברה באריזתו המקורית, כאשר הינו במצב חדש ולא נעשה בו שימוש.

  4. ​זיכוי או שובר תשלום מראש יהיה תקף ל-24 חודשים מיום הוצאתו ובאחריות הלקוח - לא ניתן לשחזר זיכוי.​

  5. זיכוי יבוצע לאחר קיזוז דמי משלוח ודמי ביטול עסקה בסך 5% מסך הזיכוי או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם, בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.

  6. בביטול עסקאות בכרטיס אשראי תיתכן עמלה נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 1.9% נוספים.

  7. ​החזרת הפריט תעשה באופן עצמאי לסטודיו בתיאום מראש. ניתן לתאם משלוח באמצעות חברת השליחויות שלנו בעלות 40 ש"ח. או על ידי משלוח בדואר רשום על חשבון ובאחריות הלקוח.

  8. ​היה והפריט שהתקבל פגוםניתן להחליפו בחדש ללא עלות נוספת או לקבל זיכוי באופן מלא כולל דמי המשלוח. באחריות הלקוח להעביר צילום של הפריט הפגום עם קבלתו ופתיחתו.

החלפת מוצרים פיזיים-

  1. במקרה בו ירצה הלקוח לבצע החלפה של פריט כנגד פריט אחר (לא חל על פריטים בעיצוב אישי), יבצע הלקוח הזמנה חדשה מול החברה וישלים את היתרה או יקבל זיכוי על ההפרש.

  2. הפריטים החדשים ישלחו ללקוח עם שליח עד הבית בעלות 55 ש"ח.

  3. במעמד קבלת ההזמנה החדשה ימסור הלקוח את הפריטים החוזרים לשליח - באריזתם המקורית.

 

מוצרים מותאמים ובעיצוב אישי-

ניתן לבטל עסקה עד 6 שעות מביצוע העסקה ובתנאי שלא עוצבה ונשלחה סקיצה ללקוח.

*לא ניתן להחזיר פריטים מותאמים אישית - אלא אם מדובר בפריט פגום*

​החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות את תקנון החלפת ו/או החזרת המוצרים בכל עת.

אספקת והחזרת מוצר דיגיטלי

לאחר רכישת מוצר דיגיטלי המשתמש יקבל גישה מקוונת לשימוש וצפייה במוצרים הדיגיטליים ו/או קישור להורדת קובץ לשימוש אישי. במידה והמוצר הינו בהתאמה אישית, המשתמש יקבל גישה מקוונת לצפייה בקובץ הנחיות לשליחת הפרטים הרלוונטים למייל החברה. המצור הסופי יישלח למשתמש תוך כ24 שעות עד 48 שעות לאחר שליחת מייל הפרטים. 

  1. המשתמש מתחייב כי לא יעביר לאחר את הסיסמא, ו/או כל דרך גישה אחרת למוצרים הדיגיטליים וכי לא יעתיק ו/או יפרסם ו/או יעמיד לרשות הציבור ו/או יעשה כל שימוש מסחרי באתר.

  2. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, לא יתאפשר ביטול עסקה של רכישת מוצרים דיגיטליים .

 

הסכמה לקבלת דברי פרסום

 

ככל שהלקוח אישר ו/או יאשר קבלת מידע ו/או עדכונים ו/או כל דבר פרסום כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 באמצעות הדואר האלקטרוני, הלקוח יהיה רשאי לחזור בו מהסכמתו זו בכל עת ולהודיע לבית העסק על סירובו לקבל דברי פרסום בהתאם להנחיות בדבר הפרסום שנשלח אליו.

שירות לקוחות-
א. לכל שאלה בכל נושא ניתן לפנות לכתובת דוא"ל של  hellomilaya@gmail.com או טלפונית למספר: 0528823952
ב. מילאיה מתחייבת לשמור על סודיות המידע המועבר ע"י הלקוח ולא לעשות בו כל שימוש ולא להעבירו לגורם אחר אלא לצורכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר ולצורכי שמירת קשר עם הלקוח.

 

מידע חיצוני, ותוכן האתר

 

יובהר כי כל מידע המתפרסם באתר  הינו בגדר מידע כללי בלבד ואיננו מהווה אסמכתא כלשהי. האמור בפרסומים הינו על דעת בעל האתר בלבד ולמטרות סקירה והעשרה בלבד. אין לראות בפרסומים יעוץ מקצועי, ו/או המלצה, ו/או הנחיה. הפרסומים אינם באים במקום ואינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי ואין להסתמך עליהם ככאלה. בנוסף, ייתכן ויפלו טעויות, ו/או אי-דיוקים, ו/או מצב שבו תוכן בפרסום לא יהיה עדכני. בעל האתר לא יישא באחריות בגין כל נזק שעשוי להגרם למשתמש בשל הסתמכות על האמור בפרסום, ולא יחוב כלפי המשתמש בגין הסתמכות כזו. 

  

 

סודיות ופרטיות

    1. הלקוח מצהיר ומסכים לכך כי מסירת פרטיו האישיים בטופס ההזמנה נעשית על-פי רצונו ובהסכמתו ומילוי הפרטים מעיד על הסכמתה למסירתם.

    2. הנתונים שהלקוח תמסור בעת הרישום יישמרו במאגר המידע של מיליה סטור (למעט פרטי כרטיס אשראי). מובהר בזאת ללקוח כי אינו חייב על פי חוק למסור את המידע, אולם בלי למסור ייתכן שלא יוכל להשתמש בשירותי ההזמנה באתר.

    3. בעת השימוש באתר יכול שיצטבר מידע על נוהגי והרגלי הקנייה של הלקוח, מוצרים ושירותים שרכש או ביקש להחזיר, מידע על פרסומות שהביעה בהן עניין, עמודים או מחלקות שבהם צפתה, הצעות ושירותים שעניינו אותה, אמצעי תשלום ששימשו אותה ועוד. החנות תשמור את המידע במאגריה (למעט פרטי כרטיס אשראי). השימוש בנתונים אלה, כמו גם בנתונים שתמסור בעת תהליך הרישום לשירותים השונים באתר, יעשה רק על פי האמור במסמך זה או על פי הוראות כל דין. מיליה סטור תערוך שימוש בנתונים הנ"ל לצורך ניתוח ופילוח סטטיסטי אנונימי וכן לייצר לכל משתמש את התאמת התוכן (מבצעים/קופונים/מסרים) הרלוונטיים לו.

    4. החנות לא תעביר לצדדים שלישיים, שאינם חברות קשורות של מיליה סטור או גופים הפועלים מטעמה, את פרטיו האישיים ואת המידע שנאסף על פעילות הלקוח באתר (ככל שפרטים ומידע זה מזהים אותו אישית), אלא במקרים שלהלן:

      1. במקרה שהפר את תנאי השימוש באתר, או אם ביצע באמצעות האתר, או בקשר איתו, פעולות הנחזות כמנוגדות לדין, או ניסיון לבצע פעולות כאלה.

      2. בהתאם להוראות צו שיפוטי המורה מיליה סטור למסור את פרטי או מידע אודות הלקוח לצד שלישי, אף שאינו בית המשפט.

      3. כל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, ככל שיתעוררו, בין הלקוח לבין מיליה סטור (לרבות חברות קשורות ו/או מי מטעמה).

      4. בכל מקרה בו לדעת מיליה סטור מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופו או לרכושו של הלקוח.

      5. מיליה סטור תהא רשאית למסור את פרטי הלקוח לחברת האשראי הנדרשת לאשר את ביצוע עסקת ההזמנה כאמור.

  • אחריות​

    1. כל המופיע באתר, לרבות הצעות מסחריות ו/או פרסום של צדדים שלישיים (להלן: "המידע", (לגבי המוצרים השונים, ובכלל, הינו מידע כללי בלבד. אין לראות במידע משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לאופן הפעילות של המוצרים. החנות לא תהא אחראית לשום נזק, ישיר או עקיף, שייגרם כתוצאה מהסתמכות על המידע ו/או בקישורים לאתרים אחרים ו/או כל מקור מידע פנימי/חיצוני אחר.

    2. MILAYA לא תהיה אחראית בקשר לבעיות שייגרמו כתוצאה משימוש באתר, לרבות: תקלות במערכת ההפעלה ו/או בכל תכנה המצויה במכשיר האלקטרוני ממנו בוצעה הכניסה לאתר ו/או כל בעיית חומרה ו/או וירוסים ו/או תוכנות עוינות או כל תכנה אחרת שתתגלה או תימצא במכשיר האלקטרוני ממנו בוצעה הכניסה לאתר כתוצאה משימוש באתר ו/או כל בעיית תקשורת או העברת נתונים שיימנעו באופן זמני או קבוע את השימוש באתר ו/או לאיכות או מהירות השימוש באתר.

  • קניין רוחני

    1. כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, לרבות כל תוכן הכלול בו והמוצרים הדיגטליים הנמכרים בו הינן של MILAYA בלבד, או של צד שלישי, שהרשה לחנות להשתמש בהם. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, להעביר לציבור, לשנות, לעבד, ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מן הנ"ל, בין באופן ישיר ובין באופן עקיף, באמצעות צד שלישי, או בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוני, מכאני, אופטי, אמצעי צילום או הקלטה וכיוצא בזה, בלא קבלת הסכמה בכתב ומראש ממיליה סטור או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין ובכפוף לתנאי ההסכמה (ככל שניתנה). הוראה זו תקפה גם ביחס לכל עיבוד, עריכה או תרגום שנעשו על ידי החנות.

  • דין וסמכות שיפוט

על תקנון זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל וכל תובענה בעניין תקנון זה ותנאי השימוש תישמע אך ורק בבתי המשפט בישראל.

הצהרת נגישות

אנו שואפים לספק חווית שימוש מקסימלית באתר לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות, ולכן אנו משקיעים מאמצים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה.

תאימות דפדפנים

האתר נבדק בדפדפנים ובמכשירים שונים.

פרטי נגישות המשרד

החנות אונליין בלבד. אין קבלת קהל.

הבהרה

לצערנו למרות המאמצים ושהשקענו בהנגשת האתר ייתכן ועדיין חלק מהתכנים פחות מונגשים, ולכן אם בכל זאת נתקלתם בפער בהנגשה אשר מפריע ומקשה על גלישה תקינה וקלה באתר – נשמח לקבל פנייתכם בנושא. עמכם הסליחה מראש.

פרטי אחראי נגישות בחברה

מאיה ארבל

HELLOMILAYA@GMAIL.COM

0528823952

הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה בתאריך 01/07/2023

bottom of page